Winnaars één minuut gratis winkelen bij de Albert Heijn in Dalfsen! (Video)

De jaarlijkse verloting van de Oranjevereniging Hoonhorst staat bekend om de vele fantastische prijzen die door de vele talloze sponsoren belangeloos ter beschikking worden gesteld. Een van de prijzen was een minuut gratis winkelen in de Albert Heijn in Dalfsen. Op maandag 1 oktober was het zover en ontving eigenaar Albert Huisjes de gelukkige winnaar.

Niet de winnaar Joost, maar zijn ouders Annie en Tonnie Braam uit Hoonhorst zaten even later gezellig te keuvelen achter een bakkie koffie en een vers afgebakken koek. Joost had de prijs namelijk doorgeschoven naar zijn ouders. Na een korte uitleg klonk het beginsignaal en moest Tonnie zich haasten om in het spoor van Annie te blijven. Het ging rap en het was nagenoeg onmogelijk om tijdens het shoppen een scherpe foto te schieten. Albert keek niet te krap (op de stopwatch) en hielp zelfs mee om de kar te vullen. En dat lukte aardig. Na het scannen van de boodschappen bleef de teller steken op ruim € 200,-. Niet gek voor een minuutje winkelen. Waarschijnlijk valt ook Joost binnenkort in de prijzen. Er zat ook een overheerlijk kratje bier bij.